Full star Full star Full star Full star Full star (5/5)

Listę wyświetlono: 240
Autor: Listomaniak
Budowanie więzi z klientem to jeden z najważnijszych aspektów w firmie. Poniższa lista przedstawia podstawy, o których każdy przedsiębiorca powinien pamiętać.
■   Zaangażuj różne działy w Twojej firmie do procesu budowania satysfakcji klienta
■   Wspólnie stwórzcie strategię zatrzymania klienta
■   We wszystkich decyzjach biznesowych bierz pod uwagę głos klienta
■   Kreuj najlepsze produkty, usługi i doznania dla swoich klientów
■   Stwórz bazę informacji o indywidualnych potrzebach klientów, ich preferencjach, częstotliwości zakupów i poziomie satysfakcji
■   Ułatwiaj klientom dostęp do odpowiedniego personelu
■   Kładź nacisk na ważność potrzeb klientów, ich opinie i skargi
■   Regularnie komunikuj się z klientami
■   Bądź wartościowy
■   Bądź uczciwy
■   Zawsze dotrzymuj terminów
■   Eliminuj rozczarowania, przykre niespodzianki, nie ukrywaj usterek przed klientami
■   Myśl o kliencie jak o człowieku
■   Nagradzaj lojalnych klientów
■   Stwórz wizję partnerstwa z klientem
Użyj listy Podoba Ci się lista? Podziel się nią
Zobacz inne listy z tej kategorii
Nie czekaj! Wypróbuj Listomaniaka już teraz.